reklama

Všetky moje dvojčatá

Odjakživa som bola milovníčkou živých bábik. Nie je nič krajšie než bábätko, jedine dve bábätká (prípadne 3,4, ...) Preto som chcela mať dvojčatá (trojčatá, štvorčatá...)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Ale stále som z pôrodnice nosila sólo kusy. Nemáme v rodine žiadne dvojčatá, preto pravdepodobnosť, že sa mi môj sen podarí realizovať, bola nízka. Po troch neúspešných pokusoch – o dvojčatá, ináč deti to boli a sú všetky podarené! -  sme sa s manželom dohodli, že aspoň dvojčatový kočiarik by som mohla kočíkovať. Preto sme sa rozhodli našej Julinke rýchlo zaobstaráme súrodenca. To sa podarilo, a tak Julinka na 1. narodeniny už mala doma živú bábu. „Bába! Dá!“ (V preklade Daj mi tú bábu!) vykrikovala z postieľky a rozťahovala ručičky, keď som jej bračeka predstavila. Niekoľko mesiacov som kočíkovala 2 kočiare naraz. Jednou rukou buginku a druhou hlboký kočiarik. Keď v novembri napadol prvý sneh, už som to nedokázala – a tak som konečne mala „dvojčatá“. Modrooký hamblivý Ľuboško vyzeral ako dievčatko (Keď ho prvýkrát videla moja kamarátka, prehlásila, že na chlapca je ho škoda!) Naopak: väčšia, smelá Júlia s uličníckym šibalstvom v očiach vyzerala ako chlapec. Užila som si s nimi. Bolo to zábavné!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhé „dvojčatá“ som si vzala z detského domova. Mali 10 rokov, každá bola iná, ale chodili spolu do jednej triedy a aspoň som im sem-tam mohla kúpiť rovnaké tričká...

Pred týždňom si Julinka, ktorá je čo sa detí týka celkom po mne, doviezla z detského domova v dvojčatovom kočiariku Kristiana. Majú s Lucinkou, ktorú si z detského domova doniesla už pred 2 mesiacmi,  dokonca skoro rovnaký dátum narodenia. Čo na tom, že každé dieťa sa narodilo inej žene, odteraz sú to aspoň na chvíľu (lebo sú v profesionálnej náhradnej rodinnej starostlivosti) naše (teda hlavne Júliine) dvojčatá! A možno to ešte nie je koniec ...

Eva Lorenzová

Eva Lorenzová

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mamou biologických aj prijatých detí, pracujem v OZ DOMOV V RODINE, ktoré združuje profesionálne rodiny a pomáha a podporuje všetky formy náhradného rodičovstva. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu